maandag 21 maart 2016

Nog één week...



 Nog één weekje tot aan de Brocante Paasfair in Dronten.
Maandag 28 maart is het zover...
Ik heb de afgelopen weken nergens anders tijd voor gehad...
laat staan bloggen, erg hè...
Ook het gezin, werk en workshops gaan gewoon door dus het is echt heel druk...
Maar oh wat een gave reacties en we staan gewoon in de
ARIADNE AT HOME aangkondigd!
Hoe tof is dat!?


 Als we het weer hebben zoals op de foto hierboven
 dan maak ik een diepe buiging...
het speculeren over de weersvoorspellingen is begonnen... ;-)



 De boerderij heeft van binnen een aardig make-over gehad
 met een flinke lik verf en deze prachtposter.
Ruiken jullie de koffie al?
En dan hebben ze er ook nog héérlijk zelf gemaakt appelgebak bij...



 Afgelopen vrijdag heb ik weer een poging gedaan
 om mijn kraam in huis op te bouwen
 zoals ik het wil hebben...pff wat een klus...
maar wel makkelijk zodat ik een beeld heb
 en met hulp van een lieve vriendin zo weer klaar.


We hebben onze Fair niet uitgebreid qua aantal brocanteurs,
 dat houden we lekker op 40,
maar wel met Souvenirs de France.
Zij bakken crèpes en galettes en spelen franse liedjes op accordeon.
En Droomevenementen zorgt voor het vermaak van de kids.


 Wat een prachtlijst vinden jullie niet?


 Ook de eitjes en de VERGEET- ME- NIETJES zijn er dit jaar weer bij.


 KOM JE OOK?


Ik zou het super TOF vinden als je jezelf 
als trouwe lezer van m'n blog even meldt bij mij.
Dan heb ik een leuke attentie voor je.


Tot 2e Paasdag!

xx  Lieve groet, MJ  xx





6 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat het niet te doen is om vanaf Ameland "even" naar de fair te komen.
    Maar wie weet ooit.
    De deelnemerslijst is indrukwekkend.
    Ik hoop dat je een fijne zonnige dag hebt, heel veel succes!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik zou er graag een dagje voor over hebben om naar Dronten te komen, maar op tweede Paasdag hebben we een vriendenfeest, ook leuk trouwens.
    Die deelnemerslijst wordt pas echt super leuk als je de namen van de brocanteurs hebt gelezen, haha, dat moet gewoon gezellig worden.
    Succes en groetjes van Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het heel leuk vinden om langs te komen, maar ik krijg 24 familieleden over de vloer op de tweede Paasdag voor de traditionele (haha, al voor de tweede keer) Paasbrunch. Vorig jaar begon ik er mee en iedereen vond het zo gezellig dat deze traditie gelijk een traditie is geworden... ik hou er van.
    Maar dat betekent dus dat ik niet naar Dronte kan komen.
    Ik wens je heel veel succes en plezier.
    Fijne eerste lenteweek,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes...ik hoop dat het een geslaagde dag gaat worden. Aan jouw inspanningen zal het niet liggen...je hebt er alles aan gedaan om de dag te laten slagen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er op de foto's in ieder geval heel uitnodigend uit! Veel succes....jammer dat ik niet kan komen. We hebben op tweede paasdag al meer dan 40 jaar een vriendenuitje en helaas is niet iedereen fan van brocante! (Snap je dat nou??)

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie foto's...om bij weg te dromen!
    Hoop dat je succesvolle dagen hebt gehad!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ