maandag 10 november 2014

Boswandeling...


Begin november hadden ook weer van zo'n prachtig zonnig herfstweekend.
 Met temperaturen van tegen de 20 graden.
We hadden er al zoveel gehad deze herfst maar het kon niet op.
We besloten er eens lekker op uit te gaan.
De paden op...de lanen in ;-)


Op een klein halfuurtje rijden bij ons vandaan, tussen 't Harde en Epe,
 ligt natuurpark 'De Dellen'.
Het is een oud bos waar veel
 wordt gewandeld, gefietst, gemountainbiked
 en kinderen kunnen een soort puzzelwandeltocht lopen.


 Bij het startpunt ligt Pannenkoekenrestaurant 'de Ossenstal'.
 waar wij natuurlijk ook een heerlijke pannenkoek hebben gegeten.
Met ons buikje rond (ik vind het altijd weer een hele hap) gingen we daarna op pad.



We kozen voor een rondje van 75 minuten lopen over de Haelberg.
En we werden beloond met prachtige paddestoelen en mooie vergezichten.
Genieten jullie nog even mee?















Het was een heerlijke zonnige middag waarbij we onze jassen al snel uitdeden.
2 November en dan nog zo zacht  met zulke hoge temperaturen.
De zaterdag was inderdaad al gemeten als de warmste 1 november ooit.
Wij hebben er in ieder geval enorm van genoten het hele weekend!
Jullie vast ook ;-)

 xx  Lieve groet, MJ  xx




ps  In mijn volgende post laat ik jullie de Brocante winkel van Esther van Oma's Tijd zien.
Helemaal omgetoverd in kerstsfeer.
Ik heb er prachtige foto's mogen maken.
Hier alvast een heel klein voorproefje...






10 opmerkingen:

  1. Met zo'n temperatuur is een wandeling door het bos wel heel aangenaam en dat in de herfst! Wat heb je de paddenstoelen er mooi opgezet. In het bos is de herfst misschien wel het allermooiste seizoen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij liepen diezelfde middag ook te genieten in het bos, heerlijk!! En wat valt er veel te zien in dit mooie jaargetijde hè, ik denk dat de herfst het meest fotogenieke seizoen is, zo mooi!

    Fijne avond,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke beelden van een heerlijke wandeling. De foto van de zon die zo mooi laag door de bomen schijnt vind ik echt geweldig mooi... En wat fijn dat je daar ook nog even van een heerlijke pannenkoek kon genieten...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bos blijft altijd een trekpleister, wij wonen niet dichtbij het bos, dat missen we best wel eens.
    De kleuren zijn n u zo mooi en dan met de zon erop krijg je de mooiste plaatjes.
    Wat is herfst toch een heerlijk seizoen.
    Ik ben benieuwd naar je volgende post.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk toch, op zo'n dag is het zonde om binnen te blijven, altijd genieten een wandeling in een mooi bos. Leuk, je volgende post, ik kiijk er al naar uit!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was echt genieten ,daar in het bos.
    En met zo'n mooi temperaturen .
    Prachtige foto's ook.
    Lieve groet christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wat kan een boswandeling deugd doen hé,
    de geuren van de herfst opsnuiven in alle rust...
    en zeker met het weer dat we de laatste tijd hadden !
    benieuwd naar je volgende "brocante-post" ziet er
    veel belovend uit :-)
    héél fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke weekenden hebben we toto dusver gehad! het houdt maar niet op hè.
    Voor mij mag het hoor: het wandelt zo heerlijk en je kunt je gelijk op het fototoestel storten!
    Ik tenminste wel en jij ook zie ik. Geen man die moppert dat ie wel eens door wil wandelen?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, daar hebben wij ook al weleens gewandeld, het is daar zo ontzettend mooi. Heerlijk...Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige wandeling Marie José. Wat kwamen jullie veel paddestoelen tegen. Vorige week heb ik ook een paar dagen in het bos gezeten voor een training van mijn werk. Ook al ben ik gek op de zee, het bos heeft toch ook zeker z'n charme!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ