donderdag 8 augustus 2013

Zoet...


Wat blijft het toch héérlijk weer! Gisteren even een dipje, wel heel goed voor de tuin, en vandaag wéér dat lekkere zonnetje.
Ik kan er geen genoeg van krijgen, van mij mag dit doorgaan tot oktober...
Vanwege de regen gister, dus maar even dit zoete tafereeltje bij elkaar gezet. Het zachte roze gehaakte potje + de witte engel + hortensia uit eigen tuin + de beker uit Naarden Vesting =
Seeshappyhome ;)
Een fijne zonnige dag gewenst X


Sweet...

The weather is still great here!
Yesterday we had a lot of rain, but that was really good for the garden, and today the sun is shining agaiII
Can't get enough of it, to me, this may last till october.
Because of the rain yesterday I made this little scene together. The soft pink crochet jar + the white angel + hydrangea from my garden + the cup from Naarden Vesting =  seeshappyhome ;)
Have yourself a nice sunny day X



3 opmerkingen:

  1. Mooi tafereeltje hoor! Ik vond de regen gisteren niets aan, ben blij dat het vandaag lekker zonnig en droog was. Daardoor heb ik heerlijk in de tuin kunnen werken.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk plaatje!!! en een hele mooi kleur heeft je hortensia!!

    Bisou,

    Wendy
    -maison de wendy-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Wendy, Ik wil jou graag toevoegen maar dat lukt niet...ik kan je wel toevoegen als vriend maar niet als blogger...help ;)
    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ