zaterdag 20 juli 2013

Zinken hoekje...

Mijn collectie zink is er één, die ik in de afgelopen 25 jaar heb opgebouwd.
Elk potje en emmertje heeft een verhaal. Het mooist vind ik nog steeds m'n zinken teilen.
Ook goed op de kop getikt (6 jaar geleden) via Stichting 2e kans.
Je kon er op bieden via hun site...ik denk doe es gek...begin gewoon met € 15,- Daar heb ik ze nooit voor, maar ik moest toch ergens beginnen...
Word ik 2 weken later gebeld...of ik ze voor dat geld wil komen halen (PER TWEE)...
Had er niemand anders geboden dus ze waren voor een prikkie voor mij...blijblij
Vind m'n hoekje nog altijd knus en gezellig, en ook mijn lief haalt alles geduldig weg bij grote schoonmaak van ons terras en zet het weer keurig terug, de schat ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je berichtje.
Liefs, MJ